Vrácení zboží a reklamace
Jak postupovat, když zakoupené zboží chcete vrátit do 14 dnů nebo produkt reklamovat!!!
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo zpět na kartu co nejdříve, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí zboží k nám.
Jak vrátit zboží prostřednictvím Packeta / Zásilkovna
Zboží dobře zabalíte a do zásilky popřípadě přidáte formulář pro vrácení zboží, které naleznete zde. Zásilku odnesete na jakékoli podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlásíte 8místný kód pro vrácení, který jedinečný pro náš e-shop. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a odveze ji zpět k nám.
Kód pro vrácení 97230812
Jak vrátit zboží prostřednictvím kurýra GLS (tato služba je zpoplatněna)
Zboží dobře zabalíte a do zásilky popřípadě přidáte formulář pro vrácení zboží, které naleznete zde. Budeme čekat na informaci od Vás, kdy je balíček připraven k vyzvednutí, abychom si mohli k Vám poslat kurýra. Balíček si vyzvedne kurýr do 48 hodin u Vás a odveze ji zpět k nám.
Důležité upozornění s doručením, manipulací a případnou reklamací nábytku.
💬 Potřebujete pomoci?
Neváhejte nás kontaktovat, jsme tady pro vás:
📞 +421949017008
📧 info@babyom.cz
Vaše důvěra je pro nás důležitá. Děkujeme, že nakupujete v Babyom! 🌸