Vrácení zboží a reklamace

Nejste spokojeni s naším produktem? U nás nebudete mít žádný problém s vrácením nebo reklamováním. Pokud chcete vrátit nebo reklamovat produkt, vyberte si z možností níže.
 
Jak postupovat, když zakoupené zboží chcete vrátit do 14 dnů.

Vrácené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo zpět na kartu co nejdříve, nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí zboží k nám.

Jak vrátit zboží prostřednictvím Packeta / Zásilkovna

Zboží dobře zabalíte a do zásilky popřípadě přidáte formulář pro vrácení zboží, které naleznete zde. Zásilku odnesete na jakékoli podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlásíte 8místný kód pro vrácení, který jedinečný pro náš e-shop. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a odveze ji zpět k nám.

Kód pro vrácení 97230812

Jak vrátit zboží prostřednictvím kurýra 123

Zboží dobře zabalíte a do zásilky popřípadě přidáte formulář pro vrácení zboží, které naleznete zde. Budeme čekat na informaci od Vás, kdy je balíček připraven k vyzvednutí, abychom si mohli k Vám poslat kurýra. Balíček si vyzvedne kurýr do 48 hodin u Vás a odveze ji zpět k nám.